Få svar på

Vanliga frågor

fråga3.png

Var är mitt bud?

Du kan enkelt spåra ditt bud i vår spårningsportal. Ha ditt sändningsnummer redo!

fråga.png

Hur bokar jag bud?

Om du redan är kund hos Best Transport bokar du enklast via vår kundportal. Du kan också boka här via vår hemsida eller kontakta kundtjänst så hjälper vi dig.

fråga2.png

Hur blir jag kund hos er?

Snabbaste sättet att bli kund hos oss är att fylla i "Bli kund-formuläret" här på hemsidan. Vi besvarar alla ansökningar inom 10 minuter.

fraga4.png

Hur ofta kommer fakturan från Best Transport?

Vi fakturerar varje vecka. Fakturan sänds ut via e-post (PDF-faktura) eller som pappersfaktura via vanlig post. Kredittiden på fakturan är 15 dagar. Om du har frågor angående fakturan, vänligen kontakta vår kundtjänst.

fraga4.png

Vad händer om mitt gods skadas/förloras eller levereras fel?

Best Transport följer transportbranschens villkor. En anmälan om skada/förlorat gods gör du enklast här på vår hemsida.